ايسكريم تشيز كيك التوت الاسود

[ad_1] ايسكريم تشيز كيك التوت الاسود يوم جديد وحلا جديد نستقبل فيه الصيف ايسكريم تشيز كيك التوت الاسود في الخفاقة الكهربائية حضيف: [tie_list type="plus"] كوبين…

هل نجحت معك الوصفة؟

ايسكريم تشيز كيك التوت الاسود

يوم جديد وحلا جديد نستقبل فيه الصيف
ايسكريم تشيز كيك التوت الاسود

في الخفاقة الكهربائية حضيف:

  • كوبين كريمة باردة
  • ٣ ظروف دريم ويب واخفق لحد مايثقل

واضيف :

  • علبة جبنة كريمية ٢٨٠غ
  • ملعقة قشر ليمون
  • علبة حليب مركز محلى ٣٩٥غ
  • ٤ علب قشطة قيمر ١٢٥غ
  • ملعقة فانيليا

واخفق لحد مايتجانس
واطحن نص كوب بسكوت دايجستف واخلط معاه ملعقة كبيرة زبدة
واحتاج ثلث كوب مربى توت اسود
وتوت اسود طازج
في صينية الايسكريم اول طبقة حتكون ايسكريم وبعدين رشة من مربى التوت الاسود ورشة من البسكوت ورشة من التوت الاسود الطازج
واعمل طبقة تانية من الايسكريم واستمر بعمل الطبقات وامزجها باستخدام سكين وارش عالوجه توت اسود وتروح عالفريزر يوم كامل
واليوم التاني اتركها ربع ساعه برا التلاجة وابدا اغرفها للحبايب وبالعافية

بلقيس الحيدري

826 وصفات

هاوية للطبخ للإعلانات والأسر المنتجة دايركت الطبخ بالنسبه لي فن ومذاق سنابيbalqisweet دع كلام الناس للناس و عش حياتك مستمتعاً بإنجازاتك

عرض الملف الشخصي